tirsdag 7. september 2010

Skolen min

Torsdag 02.september fikk vi ny foto-oppgave. Denne gangen skulle vi ta bilder til temat "Mitt miljø". Vi gikk rundt på skoleplassen og knipset, her er de jeg har valgt ut;

~Blomst og stoler på lærerværelset. Jeg valgte dette bildet pga fargene; rød, grønn og oransj. Dette er farger som går igjen på hele skolen.~ 

~Benk utforbi skolen. Jeg valgte dette bildet pga flere ting. Først og fremst fargene, rødt og grønt igjen, veggen med murstein, hele skolen er jo pakket inn i murstein, og til sist det at benken var litt flassete og rusten, som skolen kanskje er, gammel og litt rusten.~ 
 
 
 ~Eføy på mursteinveggen. Jeg valgte bildet pga musteinene og den grønne eføyen, som på en måte er hovedfargen på skolen.~


 

2 kommentarer:

  1. Stilige motiver! Elsket disse bildene :-)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, skriv gjerne hvem dere er når dere kommenterer;)

    SvarSlett